Selasa, 3 Oktober 2017

Apa itu GOOD VIBES?


"Vibes are the emotional signals a person gives out to those around them with their body language and social interactions. An example of good vibes is a happy person smiling and having a positive effect on those around them. YourDictionary definitionand usage example."

.
Bila sebut tentang Good Vibes,pasti ramai yang bersetujukan? Bahawa emosi yang baik akan jadikan hari-hari anda pun baik. Disaat diri dilanda masalah sekalipun, jika kita masih berpegang pada ayat ini pasti hidup pun jadi ceria dan happy even kita ada masalah sebesar gunung sekalipun.
Remember that setiap MASALAH ada SOLUSI. Jangan pernah give up dan down sangat bila sesuatu masalah tu melanda dan membelenggu diri kita..

.
Jika kita sentiasa tetapkan dalam hati dan hari-hari bahawa Good Vibes adalah vitamin POSITIF diri ,maka setiap kali kita makan vitamin mesti kita rasa sihat dan fresh kononnya kerana vitamin tadi yang berikan kita kekuatan dan kesihatan.Begitu juga MIND kita kena sentiasa set Good Vibes sahaja.Cari dan serapkan aura positif setiap masa setiap saat supaya diri tidak terjerumus ke arah perkara tak elok.In shaa Allah..

.
FN

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Dugaan itu Rahmat dan Banyak Hikmahnya.

"Maka nikmat Rabb kamu yang manakah yang kamu dustakan?" (QS. Ar-Rahman: 13) Apakah hikmah di sebalik dugaan:- Tand...