Selasa, 28 November 2017

Berkawanlah dengan orang yang kuat SEMANGAT!

Siapa setuju jika kita cakap bila berada dalam circle Positif macam ada satu aura datang dekat dengan kita? Bila cerita perkara-perkara yang best dan baik-baik, aura tu dekat dengan kita. Sampai tak sempat nak fikirkan benda takbaik yang berlaku pada diri kita..

Sebab itulah saat kita down nak cari kawan untuk tumpang bahu sedih anda, carilah yang boleh dipercayai da tidak akan menjaja cerita anda diluar kelak. Kadang kita perlukan ruang atau masa untuk luahkan dan  muntahkan segalanya yang terbeku. Bukan untuk mencari simpati tetapi lebih kepada mencurahkan cerita ke air laut tadi. Ia akan mengalir dan berlalu pergi, Tidak perlu simpan sebab tahu tidak akan dapat selesaikan masalah..

Itu jugalah yang pernah berlaku pada kita. Lagi kita simpan kita perap terus jadi nanah dan kudis. Takkan nak bercakap dengan dinding pula? Kata kena ada 2 hala komunikasi? Oleh itu bila kita berada dekat dengan orang yang kuat SEMANGAT, secara automatiknya kita akan dapat semangat itu.Tak perlu nak cari sangat tapi jumpalah and bondinglah dengan orang yang semangatnya kuat! Pasti segala masalah anda dapat jumpa solusinya..

Inshaa Allah 

#alabbasmalaysia
#dothesunnah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Dugaan itu Rahmat dan Banyak Hikmahnya.

"Maka nikmat Rabb kamu yang manakah yang kamu dustakan?" (QS. Ar-Rahman: 13) Apakah hikmah di sebalik dugaan:- Tand...