Selasa, 14 November 2017

"4 TIPS PALING TERBAIK UNTUK ANDA YG MAHU MULA BERNIAGA ONLINE





Sekarang ni ramai orang yang dah start berniaga online! Ada yang dah berjaya sampai jadi jutawan dan ada kecundang di tengah jalan..

.
So utk anda yang mahu mula berniaga online pastikan anda ikut tips yang kami sediakan ini kalau anda taknak tergolong dalam orang yang kecundang ditengah jalan,ok?

.
1-MENTOR
- Pastikan anda cari mentor dan belajar asas tentang selok belok perniagaan online.Ramai start business online sebab rasa dah tahu buat..sebab rasa macam banyak ilmu.. tapi sebenarnya anda memerlukan MENTOR yang akan bantu anda dalam business.. sebab "Hebat mana pun seseorang itu..dia perlukan org lain".
.
2-PILIH PRODUK/SERVICE YANG DEMAND TINGGI
.
-Pastikan anda pilih produk/service yang ada demand dipasaran dan jual produk yang boleh selesaikan masalah pelanggan.Produk tersebut mestilah IKUT TREND SEMASA dan pastikan BERKUALITI.
.
3.TESTIMONI
.
-Testimoni atau feedback dari pelanggan yang pernah menggunakan produk/service tersebut dan pastikan testimoni bukan lah FAKE .Lagi banyak testimoni lagi tinggi kepercayaan pelanggan terhadap produk/service tersebut

.
4.MARKETING DARI HQ
.
-Pastikan hq produk/service tersebut membuat marketing besar-besaran seperti di radio, televisyen, surat khabar, billboard dan mcm-mcm lagi sebab ini akan memudahkan kita membuat jualan kerana pelanggan sudah kenal dgn produk yg kita jual.
.
Jika anda rasa Tips ini membantu , bolehlah share dan mulakan bisnes online sekarang tanpa perlu menunggu lama.Kerana semakin cepat anda buat keputusan semakin cepat anda dapat rasa dan lihat HASILNYA..

.
#alabbasmalaysia
#dothesunnah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Dugaan itu Rahmat dan Banyak Hikmahnya.

"Maka nikmat Rabb kamu yang manakah yang kamu dustakan?" (QS. Ar-Rahman: 13) Apakah hikmah di sebalik dugaan:- Tand...