Selasa, 7 November 2017




Akupunktur?
.
Akupuntur adalah suatu teknik rawatan alternatif berkonsep penusukkan jarum-jarum akupuntur di bahagian-bahagian tertentu pada tubuh seseorang. 

.
Dalam Teori Akupuntur, mengatakan bahawa penyebab umum sesuatu penyakit itu adalah tersumbatnya laluan meridian-meridian di alam tubuh seseorang, sehingga chi seseorang tidak dapat mengalir sebagaimana asalnya. 

.
Akupunktur juga digunakan untuk estetika / kecantikan. Disamping untuk tujuan pengubatan, akupunktur juga dapat digunakan sebagai agen untuk meningkatkan antibodi, pencegahan penyakit, dan untuk meningkatkan stamina tubuh.

.
Teknik ini selamat dan sesuai dilakukan untuk tujuan slimming and beauty.Oleh itu,set ur mind setiap effort untuk menjaga kesihatan kecantikan secara semulajadi ,we go for nature.Inshaa Allah..

.
2 hari Class Acupunture bersama Presiden Acu Bekam semalam memang sangat memberi banyak Ilmu dan manfaat buat saya dan suami. Dimana ianya merupakan titik permulaan Ilmu kami dalam bidang Acupunture dan menjadi Inspirasi untuk menjadi Acupunturist seperti beliau.Yang penting minat dan Ilmu dan niat untuk membantu setiap orang dari segala masalah kesihatan dan kecantikan.Itu adalah visi misi kami.Jadi, mohon doakan yang baik-baik dan doakan kami berjaya..Inshaa Allah..
.
Inshaa Allah kami akan berikan service dan touch terbaik untuk yang memerlukan...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Dugaan itu Rahmat dan Banyak Hikmahnya.

"Maka nikmat Rabb kamu yang manakah yang kamu dustakan?" (QS. Ar-Rahman: 13) Apakah hikmah di sebalik dugaan:- Tand...