Isnin, 25 September 2017

Isnin permulaan hari..

Alhamdulillah untuk sehari lagi kita masih berada di muka bumi Allah swt.Apa yang berlaku semalam telahpun berlalu. Yang gembira jadikan kenangan. Yang tak gembira jadikan tauladan atau lupakan terus. Tapi, masih ada ke hari tak gembira? Kerana apa agaknya?

.
Hari Isnin kita tahu adalah permulaan hari dari hari cuti.Bagi yang bekerja di Putrajaya macam sayalah sebab cuti umum kami Sabtu dan Ahad. So,weekend biasa memang packed dengan aktiviti. Semalam (Ahad) saya dan husband telah menghadiri kelas Ilmu Marketing Online. Dan impaknya sangat tinggi ,Alhamdulillah. Banyak juga teori dan praktikal yang kami belajar. Dari tak tahu jadi tahu terus! Terus rasa overpandai tauu!:)

.
And harini kita apply terus semua Ilmu semalan supaya kita tak lupa.Yelah, faktor usia ditambah anak 3 yang berapa banyak putus urat beranak tau.hihihi. Sebab tak nak ketinggalan lama-lama, kita buat dan jalan je terus. Mana yang kita ingat semalam kita apply harini. Jika continues buat kita pula boleh jadi cikgu nanti ..hihii.

.
Apa pun, teruskan hari Isnin anda dan penuhkan dengan perkara kebaikan dan manfaat untuk orang lain ok.Tiada hari yang tak bestlah? Semua pun best sebab kita tahu dan suka apa yang kita nak  buat..

.
FN

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Dugaan itu Rahmat dan Banyak Hikmahnya.

"Maka nikmat Rabb kamu yang manakah yang kamu dustakan?" (QS. Ar-Rahman: 13) Apakah hikmah di sebalik dugaan:- Tand...